Construction update: Sokolská Residence, 10.6.2015

Dobré počasie výstavbe praje a preto veľmi rýchlo postupuje aj projekt obytného domu Sokolská Residence od developera ITB Development. Dom s netradičnou architektúrou v lukratívnej lokalite má skôr komorné rozmery, ponúka len 35 bytov a je orientovaný na náročnejšieho zákazníka. Dokončenie projektu sa očakáva na jar 2016. Developer ITB, ktorý zároveň vychádza aj z architektonického štúdia Architekti Šebo Lichý, začne čoskoro realizovať na južnom okraji Dúbravky aj projekt Čerešne.
Pohľad zo Sokolskej ulice. View from Sokolská st.
Pripravovaný vzorový byt. A model flat is being prepared. 


Vizualizácia projektu. Project visual.


_________________
Good weather favours construction and Sokolská Residence by developer ITB Development is one of the many developments continuing very quickly. The end of construction of rather smaller project with interesting architecture and modest size is expected in Spring 2016. The developer, ITB Development, which is formed originally from the architecture studio Architekti Šebo Lichý, will also start the development of residential project Čerešne in Dúbravka district soon. 

Zdroj vizualizácie/Source of the visual: ITB Development
Zdieľať na Google Plus
    Blogger koemntár
    Facebook komentár

8 komentárov:

  1. Dobry den

    vidim, ze je to este len rozostavane ale pocul som ze vsetky byty su uz predane..vie mi niekto povedat ci je to pravda a ak tam su este nejake volne 2 izb. byty u koho sa da dohodnut obhliadka ? dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Dobrý deň,

      podľa aktuálneho cenníka na stránke Sokolská Residence je ich voľných ešte 10, pravdepodobne im dvaja zrušili rezerváciu. http://www.sokolska.sk/cennik , ale dvojizbák je tam už len jeden, 137,13m² aj s terasou za 203 975 €. Na stránke nájdete aj kontakt na developera.

      Odstrániť
    2. dobry den dakujem vam dnes som telefonoval s developerom bol velmi seriozny zajtra idem na obhliadku :)

      Odstrániť
  2. pozri si http://www.sokolska.sk/ tam pisu, ze je este 8 free

    OdpovedaťOdstrániť
  3. citala som, ze su tam hlinikove okna a drevene podlahy..to je super

    OdpovedaťOdstrániť
  4. zajimavy proejkt, aspon nieco bude v okoli tej strasidejnej hlavnej stanici diplomaticke !

    OdpovedaťOdstrániť
  5. rozhodoval som sa medzi cubes na kolibe a tymto koli dostupnosti na slavin, ale sokolska je komornejsi projekt a dostal som lepsie referencie

    OdpovedaťOdstrániť
  6. rozhodoval som sa medzi cubes na kolibe a tymto koli dostupnosti na slavin, ale sokolska je komornejsi projekt a dostal som lepsie referencie

    OdpovedaťOdstrániť